Sunday, September 8, 2013

Anok Pak Do Ju Story…..(^_^)

Assalamulaikum dan salam perkenalan. Selamat datang dan trima kaseh kerna sudi singgah di blog Anok Pak Do Ju..
(ok cukp tuk indro, xyah pnjg2 sgt….)

Oleh kerna nie first entry, izinkn anok pak do ju introduce myself….
Korang ley pggl aku Irma a.k.a Anok Pak Do Ju…actually Pak Do Ju tue aku ambik sempena nme gelaran bg Abah aku, biasa la gelaran bg org kampong..tp kekadg org pggl abah ak derrrr jee..:D

Nie sebenarnya blog ke-3 aku, dulu dah byk kali create blog, tp xaktif sgt..hope kali ni aku ley siyes lah lam berblog nie..so korang pom kena support la jgk, jgn singgah je sila kan follow heeee..
(sempat promote tuh)

Untuk first entry nim aku xmau cter byk, just sbg intro jer…hope melalui blog nim aku bley sama2 berkongsi ilmu dan nasihat utk semua…sama2 kita doakan amin.


Sabda Rasulullah S.A.W.
"Wahai manusia lakukanlah amalan mengikut keupayaan kamu. Sesungguhnya Allah tidak jemu sehinggalah kamu jemu. Amalan yang paling sedikit Allah sukai ialah amalan yang berterusan walaupun sedikit."
Hadis Riwayat Bukhari dan Muslim 

2 comments:

  1. helooooooo ank pakdo jue..i am the 1st komen here

    ReplyDelete
  2. hoooleeee...tq2 my frenz...sudikan share pendapat ye..(^_^)

    ReplyDelete